الفاظ توضیحی، دایره المعارف تعبیر رؤیاها و رؤیاها، فصل بینش زنان

دایره المعارف تعبیر رؤیاها و رویاها، فصل بینش زنان

در خواب ببیند که زنش او را شوهر می دهد و هر که ببیند زنش شوهر یا زنی دیگر به او داد، او را ترک کند یا با او دعوا کند. رؤیای زنی زیبا، ابوسعید الواعظ گفت: زن شگفت انگیز چیزی است که ماندگاری ندارد زیرا زیبایی تغییر می کند و اگر بینش زن جوان بود، صورتش به سوی او می شد و صورت زن. پس از پایان به سوی او رو کرد و اگر زن جوانی دید، دشمن اوست، صرف نظر از وضعیتی که او را در آن دیده است. ضعيف چون طراوتش، و در بيناي پيرزن هيچ خيري نيست مگر آنكه آراسته و بي پوشش باشد. زنان در خواب جایی را می بینند و به آن می نگرند و هر کس ببیند که گروهی از زنان در مکانی هستند و به آن می نگرند یا یکی از آنها او را به آن جا دعوت می کند، این تهمت به او است. این یک نعمت معصوم است و ممکن است بعداً به هدفی برسد و دشمنش نتواند. خواب زنی زیبا را ببیند و هر کس زنی زیبا را ببیند در حالی که با او صحبت می کند یا با او می خندد یا با او بازی می کند و یا وارد خانه او می شود سال حاصلخیز و نیکی است و سعادت، و اگر فقیر باشد، مال و روزی می یابد و اگر زندانی شود، خداوند او را آزاد می کند. خواب زنی که مردم را امر و نهی می کند و هر که ببیند زنی به مردم امر می کند و نهی می کند، پس خدا خیر است، پس دین، مخصوصاً اگر کار به عهده بیننده خواب باشد.

  • داستان رسول خدا صلی الله علیه و آله
  • خواب زنی که با او نزاع می کند و هر که ببیند زنی در حال نزاع است و او دچار کراهت و کراهت شدید می شود، از بین رفتن نعمت است و گفته می شود که اگر مقامی داشت غایب است. امر و حکمتی پراکنده می شود و پس از آن به حال خود باز می گردد و احوالش سامان می یابد. خواب حامله شدن زن عقیم و هر که ببیند زن عقیم حامله می شود دلیل بر خیر و صلاح دنیا و آخرت است. خواب زن بداخلاق یا زناکار و هر کس زن بداخلاق یا زناکار را ببیند اگر از اهل صلاح و دین باشد نیکو و زیاد و برکت است و اگر از مردم باشد. از فساد، آنگاه دچار بی دینی، ارتکاب محارم، و وقوع شر و ضرر می شود. خواب زنی که هرگز ندیده و گویند از نظر زنی که ندیده و ژولیده است باید چیزی از آن برود و اگر خوب باشد بعد از آن پیدا می شود. خواب زنش زاهده ابده است هر که ببیند زنش ابیده زاهده است خوب است و اشکالی ندارد. خواب ببیند زنش مرتکب فحش شده است و هر که ببیند زنش مرتکب فحش یا منکر شده است، خلاف آن است. خواب ببیند زنش او را حمل می کند و هر که ببیند زنش او را حمل می کند، به این معناست که مال و خوبی به او می رسد. خواب زنش که مردی را صدا می کند هر که ببیند زنش مردی را صدا می کند اگر حامله باشد پسری می آورد و اگر حامله نباشد به معنای رسیدن به منفعت و خیر است.

    خواب پیر شدن همسرش و هر که ببیند زنش پیر شده خیری در آن نیست و اگر ببیند که زنش بر زیبایی و جمالش افزوده است، این به معنای زیاد شدن مال و مال دنیاست. رسیدن به خیر و منفعت. زنش را با دیگری خواب ببیند و هر که ببیند زنش با دیگری است، مال و اعتبارش از بین رفته و نیکو نمی شود، دینش و گفته می شود غنی است و دنیا فراخ است. خواب پيرزن: هر كه پيرزنى ببيند، دنيا خراب شده باشد، مخصوصاً اگر كمبودى در آن باشد، شرم آور و زشتتر است.

    خواب بوسیدن زنی و از نظر گفته شد که زنی را بوسید و خیری در او نبود و همبستر شدن با او نیکو نبود. در خواب دیدن زنانی با تعداد زیاد که حمل و نقل می شوند، و از نظر زنان تعداد زیادی که به مکانی منتقل می شوند، آنها کارگرانی هستند که به سراغ مردم این کشور می آیند. رؤیای مشاجره زنان بسیار، و از رویای بسیاری از زنان که دعوا می کنند، به این معنی است که چیزهای عجیبی پیش خواهد آمد و دنیا برای برخی افراد آشفتگی ایجاد می کند، و اگر بر این شرط بندی شود، تعبیر آن خلاف است و گفته شد که بینایی زن به طور کلی خوب است، مخصوصاً اگر رو به او باشد یا چهره ای بشاش داشته باشد. خوابی که زنی زیبا را حمل می کند و از نظر گفته شده که زن زیبایی را حمل می کند اگر مریض باشد بهبود می یابد و اگر زندانی شود خداوند او را راحت می کند یا نگران است. خداوند غم و اندوه او را برطرف می کند. خواب پیرزنی که با پیرزنی همبستر می شود و هر که ببیند با پیرزنی خواستگاری می کند یا با او همبستر می شود، طالب دنیا می شود و آن را می جوید و از آن به نحو مساعدی می گیرد. پیرزن ناشناس قویتر از پیرزن شناخته شده است، اگر ظاهر نیکو و پاکیزه داشته باشد، مانند ظاهر پارسایان، چه این دنیا حرام باشد و چه منفور، بدهی، اگر ژولیده باشد، مکروه است. زشت و بد قیافه نه دین و نه دین و نه ذن وجود دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا